27 July 2013

Hantu Hyouka

Salam Ramadhan.

Tersangkut dekat library ditambah dengan kerja baru yang berderet dan bertimbun.
Gaussian UK dari malam tadi tak dapat connect.
Gua lari laju laju ke library dengan harapan dapat connect dengan harapan wifiutm dekat KDSE yg problem.
Malangnya memang depa yang problem.
Jadi jadi jadi seteressssssss.

Gua download AMV Hyouka banyak-banyak.
Pasal Oreki Houtarou ni honto kakoi-desu!



Best jugak cerita ni. Dah lama ada dalam laptop tapi baru ada free masa tengok.
Free masa di sini dapat didefiisikan sebagai masa gua tertekan analyze result dan output structure macam har**.

Sedang gua cari cari AMV Hyouka, gua jumpa satu video ni, DS Studio yg buat katanya.
Clip 3 minit lebih, background song Devotion - Hurts.
Bapak best! 
Tapi tak best sebab dia guna Oreki dengan Mio (K-ON!).
Aku nak Oreki dengan Chintanda Eru je, takmo orang lain.
Guna la watak laki Hikaru/Kaoru (Ouran High School Host Club) ke.

Eh. Emo.

Ada den kesah.


No comments:

Post a Comment